Ek’s Verloof Facebook Group – T’s & C’s


AFRIKAANS:

1.Dit is toelaatbaar om kommentaar te lewer op plasings op die Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd Facebook Blad onderhewig aan die termes en voorwaardes soos hierin vervat.

2.Kommentaar van afbrekende, lasterlike of skadedraend van aard of kommentaar wat ten doel het om vyandigheid aan te hits, is ontoelaatbaar.

3.Haatspraak en kru taalgebruik is verbode. .

4.Gemorspos met aanstootlike foto’s of video’s is verbode

5.Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd en die administrators van die blad behou die reg voor om kommentaar te modereer en/of te verwyder.

6.Dubbele plasings mag verwyder word.

7.Die betrokke lid hoef nie in kennis gestel te word sou sy/haar kommentaar verwyder word en redes vir die verwydering daarvan hoef ook nie verskaf te word nie.

8.Vir lede se eie veiligheid word die deel van persoonlike inligting (ID-nommer, selfoonnommer en/of adres) op die blad verbied. Indien lede met mekaar in verbinding wil tree word hulle aangeraai om privaat boodskappe aan mekaar te rig.

9.Slegs trouverwante plasings word toegelaat op die blad.

10.Alle plasings word vooraf deur Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd goedgekeur en word geplaas by wyse van Ek’s Verloof en die administrators van die blad se diskresie uitsluitlik.

11.Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd het nie vaste werksure nie en daarom is daar geen waarborg verleen dat plasings binne ‘n bepaalde tyd goedgekeur sal word nie.

12.Advertensies mag slegs op Maandae geplaas word en die afsnytyd is 16:30.

13.Verskaffers se kommentaar moet relevant wees tot die plasing waarop kommentaar gelewer word. Byvoorbeeld: ‘n Fotograaf se dienste mag nie geadverteer word op ‘n plasing rakende trouvenues nie.

14.Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) sal nie aanspreeklik gehou word vir die vertraging of mislukking van plasings nie, weens omstandighede buite ons beheer.

15. Lede word versoek om kommentaar te rapporteer wat die bogenoemde termes en voorwaardes oortree.

16. Ek’s Verloof en Bruidsgids (Pty) Ltd sal nie verantwoordelik gehou word vir enige skade of verlies van lede deur die gebruik van die Facebook blad nie.

17. Neem kennis, indien daar ‘n vakansiedag op ‘n Maandag val, sal alle trouverwante advertensies die volgende werksdag aanvaar word.

18. Die verskaffer onderneem om die goeie naam en reputasie van Bruidsgids te alle tye te beskerm, deur alle dienste aan kliënte op ‘n professionele en aanvaarbare manier te lewer. Die verskaffer erken dat, deur dienste op ‘n onprofessionele en onaanvaarbare manier te lewer, Bruidsgids se reputasie skade berokken kan word as gevolg van die verskaffer se affiliasie met Bruidsgids. Die partye kom hiervolgens ooreen dat Bruidsgids die reg het om die verskaffer van die groep af te verwyder, indien klagtes van ‘n kliënt ontvang word aangaande swak diens wat deur die versaffer gelewer of werk van ‘n lae en onaanvaarbare gehalte. In so ‘n geval sal Bruidsgids die verskaffer voorsien van bewyse. Die verskaffer sal dan die geleentheid hê om ‘n verduideliking te bied aangaande die oorsaak van die klagte. Indien Bruidsgids bevind dat die kliënt se klagte bilik en regverdig is en dat daar meriete daarin is, en as die verskaffer nie ‘naanvaarbare verduideliking daarvan kan gee nie, sal Bruidsgids die verskaffer met onmiddelike effek van die groep af verwyder. In sodanige geval sal die verskaffer geen eise teen Bruidsgids kan instel nie. Die kliënt stel Bruidsgids dan vry van enige eise as gevolg van verliese of skade wat deur ‘n derde party gely is, as gevolg van die swak diens van die verskaffer.

LET WEL: Enigeen wat die reëls verontagsaam, sal van die blad verwyder word.


ENGLISH:

1. Comments are permitted on posts on the Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) Facebook Page, subject to the terms and conditions contained herein.

2. Comments that are derogatory, defamatory, or harmful in nature, or that are intended to incite hostility, are not permitted.

3. Hate speech and crude language are prohibited.

4. Spam containing offensive photos or videos is prohibited.

5. Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) and the administrators of the page reserve the right to moderate and/or delete comments.

6. Duplicate posts may be removed.

7. The member involved does not need to be notified if their comment is deleted, and reasons for the deletion do not need to be provided.

8. For members’ own safety, sharing personal information (ID number, cellphone number, and/or address) on the page is prohibited. If members wish to contact each other, they are advised to send private messages.

9. Only wedding-related posts are allowed on the page.

10. All posts are pre-approved by Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) and are posted at the discretion of Ek’s Verloof and the page administrators exclusively.

11. Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) does not have fixed working hours, and therefore, no guarantee is given that posts will be approved within a specific time.

12. Advertisements may only be posted on Mondays, with a cutoff time of 16:30.

13. Suppliers’ comments must be relevant to the post on which they are commenting. For example, a photographer’s services may not be advertised on a post regarding wedding venues.

14. Ek’s Verloof (Bruidsgids (Pty) Ltd) will not be held liable for the delay or failure of posts due to circumstances beyond our control.

15. Members are requested to report comments that violate the above terms and conditions.

16. Ek’s Verloof and Bruidsgids (Pty) Ltd will not be held responsible for any damage or loss experienced by members through the use of the Facebook page.

17. Please note, if a public holiday falls on a Monday, all wedding-related advertisements will be accepted on the next working day.

18. The supplier undertakes to protect the good name and reputation of Bruidsgids at all times by providing all services to clients in a professional and acceptable manner. The supplier acknowledges that by delivering services in an unprofessional and unacceptable manner, Bruidsgids’ reputation may be damaged due to the supplier’s affiliation with Bruidsgids. The parties hereby agree that Bruidsgids has the right to remove the supplier from the group if complaints are received from a client regarding poor service delivered or work of a low and unacceptable quality. In such a case, Bruidsgids will provide the supplier with evidence. The supplier will then have the opportunity to explain the cause of the complaint. If Bruidsgids finds that the client’s complaint is valid and justified, and there is merit in it, and if the supplier cannot provide an acceptable explanation, Bruidsgids will immediately remove thesupplier from the group. In such a case, the supplier will not be able to make any claims against Bruidsgids. The client then releases Bruidsgids from any claims resulting from losses or damage suffered by a third party due to the poor service of the supplier.

PLEASE NOTE: Anyone who disregards the rules will be removed from the page.